lite skapat idag med

jag chansar och hoppas att hon inte ser detta innan dopet så om ni känner Annica tipsa inte om att väskan syns här.... !!!!

Jag har redan gjort den klar ör det fanns en sån bra utmaning på The Nook för den



Jag gjorde ett kort till Mila med när vi hade pysselträff sist



och så gjorde jag en LO till en skiss på swescrap...



Letter är mitt nya favorit format... så kul att göra något annat !! Tur att jag har beställt plastfickor från Scrapduon, hoppas de kommer imorgon.

Kram på Er !

Kommentarer
Postat av: Helene

Jag hade blivit jätteglad för en sådan fin väska. Visst är flodhästen söt?

Har ett album till min son jag måste göra färdigt därefter ska jag också scrappa i lite andra format.Hoppas på tips när den dagen närmar sig.

Kramisar

2008-07-18 @ 07:37:31
URL: http://winaos3.blogspot.com
Postat av: Mette

Måste bara säga att jag älskar allt du gör! Så himla mycket fint! :)



Kram

Mette

2008-07-18 @ 18:18:32
URL: http://mettka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0