jag lever**

nu har mannen åkt iväg igen, denna gången till Spanien / Holland... men vi ses ju snart...

Jag har faktiskt pysslat en del på kvällarna när barnen har somnat tex några småkort till Tildas dagisfröknar som de ska få idag tillsammans med en bit choklad



dessa söta små muffins kommer från Easer (scrapaddicted). Jag har målat dem med promakers och twinklings.

Jag har köpt den nya Scrapbooking mm tidningen och jag har några LO + ett kort med i den *superkul* men jag får inte visa här ännu så... Det finns en artikel som handlar om adoption i den.

Det finns även massvis av LO från en tjej som kallar sig för Badanka. Hon gör fantastiska saker tycker jag.

Inspiration till denna LO har jag fått av henne



ni som känner mig vet ju hur mkt jag älskar mina PROMAKERS eller hur ...

Jag har även gjort ett kort till Mikaelas 20 årsdag
(hoppas att hon inte kikar in...)



Ikväll blir det scrapkväll med Helena nr 2 ( ska bli skoj ) .

Foto har kommit från både Crimson och Fuji, jag har i stort sett packat klart till helgens träff i Halmstad. Det ska bli så skoj, de säger att det ska bli fint väder och det passar väl perfekt eftersom vi hemskt gärna vill ta en drink på stan efter scrappen.. hihi....


Kommentarer
Postat av: Susanne H

Du är så himla duktig på att använda dina Promarkers! Har du ritat solen själv? Jättefint!!



Mina sista foton kom idag så nu ikväll tänkte jag också packa. Å den där drinken låter så himla trevligt... ;o)

2008-07-02 @ 20:46:50
URL: http://snuffehar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0