äntligen har jag scannat

Jag gjorde ju ganska många Layouter på Summerscrap och äntligen har jag scannat in dem... Jag är ensam hemma i några dagar och njuter av det ( eller  i all fall försöker, det är int eså lätt . Har så dåligt samvete för barnen är på "semester" hos farmor och farfar ) men de har ju superskoj där)

Jag har skapat lite i veckan med och mer lär det bli eftersom jag ska ha miniträff här hemma imorgon ...lääängtar....

Först ut min freestyleLO från Summerscrap som jag faktiskt gillar massor och som jag faktiskt fick första pris med ( lycklig)



Denna var till en produktutmaning där man skulle ha så mkt på som möjligt därför "röran" men jag av upp innan jag kommit halvvägs...



Dessa två var till skisser.Foto på Pettson & Findus har legat sen förra året så jag är glad att jag överhuvudtaget har scrappat den även om jag inte blev speciellt nöjd alls .. Den andra med Chatterboxpapperna den gillar jag.





Jag gjorde 3 snabba LO s med, det är kul när man ser resultat fort
(kan ju inte hålla på hur länge som helst med varje foto blir man ju aldrig klar...)


(tack Jennie för lånet av fjärilstämplen )


(tack helen för lånet av QK glass och alfabet = me like a lot , tack jessica för journalingspoten )

Kul att prova andra former



Det var allt för idag , nu återstår att se om jag fortsätter scarappa hela dagen , handla ett par walkingskor (måste ta tag i motionen har ju köpt walkmanobil och vet inte vad jag ska skylla på längre nu ) eller putsa fönster. Ikväll blir det i alla fall mat på stan och BIO ( Mamam MIa ) med bästaste Lena...

Kommentarer
Postat av: Sara

Gillar den lila med fjärilarna skarpt, och vilka söta kort!

2008-07-17 @ 08:58:29
URL: http://littleone.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0