mina bidrag till Skaparlusten

visar de Layouter jag gjorde till skaparlustens ansökan till inspirationsteam....

Man skulle inspireras av en bild...Jag gjorde 2 LO i 12*12

image408

image409

man skulle även göra en skiss... så håll tillgodo med denna ni får gärna använda den


image410

Nu ska ja´g till tandläkaren, inte nog med att de var tvungna att dra ut min visdomstand med våld förra veckan nu har det blivit inflammation med... så pencillin hos jourdoktorn igår och nu blir det spolning hos tandläkaren... jag tror jag betalat hela deras lön denna månad !!!!

Kommentarer
Postat av: Susanne H

Usch och fy för att dra ut tänder. Det är inget roligt.
Så fina layouter!!! Skissen ser rolig ut också. Det kan nog hända att jag använder den och i så fall berättar jag det så du kan kika på resultatet. ;o)

2008-01-21 @ 11:30:31
URL: http://snuffehar.blogspot.com/
Postat av: Annette E

Stackare! Hos tandis är det inget kul att lägga pengar då är det ju bättre att få köpa scrapgrejor! hi hi. Fina LO´s du gjort. Kortet på Elias och tomten är ju så himla fint. Annette

2008-01-21 @ 17:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0