äntligen lite datortid...

och faktiskt ett par saker att visa med... har haft en ide länge om att skriva ut bokstäver på overhead sedan färga dem dabbers.. det var kul men kanske inte världens snyggaste.. nu är det provat i alla fall

image415

har gjort en hel del kort ( kanske 5-6) orkade inte fota alla här kommer 2

image416

image417


 och jag har fått världens bästa RAK en tjej på scraprooms forum ville bli av med sin scanner och tänk jag fick den... nu ska jag bara hitta tid att installera den... Tack snälla ! En liten rak är på väg tillbaka till dig....

Jag har också fått en utmaning att tala om 7 konstiga saker om mig själv men just nu hittar jag ingen inspiration till att fundera ut det...återkommer....


Inte bara mamma, inte bara yrkesverksam utan även student !!! Stolt och nyfiken student.. nu sätter kursen i digital bildbehandling igång, den verkar super.. jag går i grupp L nån mer som gör det ??

Nu längtar jag tills imorgon då jag tror och hoppas att de nya hänglastämplarna kommer !!!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Vad mycket fint du gjort!!!
Sitter också här o väntar på postis, vill ha de nya hÄnglarna så jag kan börja pyssla.

2008-01-30 @ 08:29:59
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Karin

Hej! Hittade din adress på scrappiz när jag satt o läste forumet..och ååååååååååååååååå va mycket fint du skapar!! Har spanat runt lite och måste berömma dopväskan, så himla fin!!

Återkommer säkert igen :)

2008-02-13 @ 03:17:57
Postat av: Karin..igen

Hmm, min bloggadress föll visst bort i mitt första meddelande så jag testar igen :)

2008-02-13 @ 03:19:13
URL: http://qurin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0