Massvis med scraptid...

Det hade jag förra veckan när barnen hade sportlov, då de firade en del av veckan hos farmor och mormor... Det är faktiskt skönt att vara ifrån varandra ibland. Trevligt pysselsällskap hade jag med...

I fredagskväll fick jag gjort 3 Layouter... en i sitt vanliga format 12*12 och faktiskt ett foto jag scrappat innan men då till Elias album... Ville att båda barnen skulle ha detta foto annars är det inte ofta jag scrappar samma foto 2 ggr...

image456

Sedan har jag läst på flera ställe att man kan ha olika format på plastfickor i ACs 12*12 album... har ej köpt några ännu men väl scrappat 2 st 6*12 sidor annars får jag väl sy i en stor ficka...

Det var verkligen superskoj format och det är så roligt att växla... får prova letter med till barnen tror jag...

" händelser som Elias gjort på dagis / skola blev det

image457

image458

Viktigt att dokumentera dessa händelser tycker jag men svårt att scrappa en hel 12*12...

I skåne lyser solen idag = me love....

Hoppas att kidsen är på bra humör och att eftermiddagen / kvällen blir bra...Så jag kan pyssla lite efter läggdax...





Kommentarer
Postat av: Jessica Lindell

Lika läckra båda 2 i 6*12 formatet. Bra att du tänkte på att inte visa ansiktena på personal och barn. Dina stjärnor är så snygga, måste låna dom nån gång!

2008-02-25 @ 18:36:20
URL: http://Chicka77.blogg.se
Postat av: Annette E

Jisses vad du skapat! Härligt när man kommer in i ett sånt stim. Jättefina LO´s allihopa! Kramen Annette

2008-02-25 @ 20:55:01
Postat av: Smarre

Syskonlayouten är så fin! Liftvarning är det nog allt. :-)

2008-02-26 @ 09:23:29
URL: http://mariekarlsson.blogg.se
Postat av: Maria

Tjobaloba vad massa fint du har gjort. Har nästan glömt bort 6x12 men när jag ser dina måste jag nog köra några sådanan igen, superfint.

Kram Maria

2008-02-26 @ 10:45:52
URL: http://copyrightmaria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0