hade en organisationsdag igår *skönt*

Jag har fått en obeskrivlig lust att organisera allting ( mest det som tillhör scraphörnan..) Och igår tog jag tag i mina foto... framförallt alla dessa jag ramkallat innan jag började scrappa ( och framkalla mindre) . Nu har jag sorterat och valt ut dem jag förmodligen kommer att scrappa och stoppat undan de andra i tryggt förvar, det stressade mig att se hela !! högen hela tiden, nu är högen fortfarande stor men hanterbar...undrar dock om allt kommer att bli scrappat... jag tog oxå fram mina mönstrade papper och städade bland dem ( vissa hade jag glömt jag hade...) och till slut blev det så att jag parade ihop foto med mönstrat till ca 12 LO ! ( jag kommer nog att ändra mig under resans gång men nu vet jag vad för sorts papper jag behöver handla när andan faller på. Just nu saknar jag mina favoritcardstock och de verkar slut överallt... *jag letar vidare*. Framkalla ska jag göra i veckan hoppas jag för nästa fredag ska jag träffa ett gäng glada scraptjejer i Gantofta ! *längtar*

Så här blev mitt påsalbum

FRAMSIDA

image428

INUTI

image429

BAKSIDA

image430


Mannen var på pokerkväll igår och barnen somnade så sött efter en massa lek med kompisar och simskola och jag var scrapsugen efter att ha sorterat hela dagen så jag scrappade 3 LOs...Måste bli bättre på att använda det jag har .... Vem måste inte det ?

image431

image432

image433


den sista gör sig inte riktigt rättvisa i färgerna.. men ...

Ha nu allihopa en underbar dag, ser kanske ut som solen ska lysa lite här *hoppas*


Kommentarer
Postat av: emma

var med o vinn ett nallebud från www.nallebudet.se tävling på min blogg

2008-02-09 @ 07:54:20
URL: http://www.enlitentax.blogg.se
Postat av: Caroline Rundby

Vi längtar också till fredag! Snygga lo!

2008-02-09 @ 09:55:39
Postat av: sophia landry

These are beautiful, I especially love your Hanglar card and scrapbook work.

2008-02-09 @ 20:41:12
Postat av: Jenny Åhlund (e.j.m)

Vilken underbar inspirerande blogg du har.
Gillar dina lo's. pås-kort=)
Vad fina fotografier, måste vara roligt att kunna ta sådanna underbara kort och göra lo's av!
Blev lite sugen på att ta din ide' med stämpelförvaring. Blev jättefina! Är det Ok, att låna iden?

//Jenny

2008-02-11 @ 13:23:26
URL: http://jennys-kreativasida.bloggagratis.se
Postat av: Susanne H

Härligt att organisera upp ibland. Jag brukar också plocka ut papper till mina foton så jag alltid har
några projekt som ligger och väntar om andan faller på.
Så fint påsalbumet blev och i så läckra färger! Gillar också den understa layouten jättemycket.

2008-02-11 @ 19:46:26
URL: http://snuffehar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0