en kul kurs !!!

igår var jag på en härlig kurs på Scraproom i Helesingborg. Karin & Caroline hade gjort ett inspirationsalbum och man fick skapa utifrån det... Bazzillpapper, Teresas underbara valentinepapper, band, hjärtbrads, penny black clearstamps, MMs valentines rubons...

Så här blev mitt album..


162580-418 image419

image420

image421

image422


Jag hade först inte tänkt att gå men mannen var borta hela veckan ( nästan) och jag kände att jag behövde komma hemifrån och vad passade då bättre, tur att det fanns plats kvar !!

Jag har pysslat ett påsalbum oxå med de nya hänglarna men det får ni inte se förrän i slutet av veckan, ska nämligen träffa några vänner på torsdag som ska få göra ett likadant... Men det kanske kommer nåt annat pyssel innan , vem vet ??

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Vilket underbart album Helena!

2008-02-03 @ 09:25:31
URL: http://gunvors.blogg.se
Postat av: Caroline Rundby

Så fint det blev.

2008-02-03 @ 09:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0