det blev en bra dag till slut....

Usch , jag har mått pekka ett par dagar nu. Inget fysiskt dock. Jag fick besked i onsdags att man ska lägga ner lågstadieskolan här i min by... Dety har varit min arbetsplats så länge jag arbetat samt att mitt stora barn går där och mitt lilla skulle ju börja om några år... Man ska flytta den till "stora" högstadieskolan " Som i mitt tycke inte alls är förberedd att ta emot dessa små barn... Så en kraftig oro för vad som ska hända med mina barn och en stor sorg att skiljas från något man älskar.... Detr är en gammal skola med mer än 100 på nacken.... Dessutom tycker jag att beslut att tagit på mkt konstiga grunder och som vanligt verkar det inte helt genomtänkt ( så brukar det vara i vår kommun). Nu sägs det dock att vi kan påverka när den flytten sker antingen nu till hösten eller vänta ett år...


Nog tjatat om det !!! NU till det som absolut fick mig på bättre humör. Sofia på pysselmyran ringde och frågade om jag ville vara med i hennes DT . Titta gärna in hos henne, hon har massor med roliga stämplar och fler är på väg.. Så nu vet jag vad jag ska göra... stämpla massor ....

Jag hade oxå en bra postdag då mitt blossom mini kom lagom till scrapträff ikväll och så fick jag boken Freestylesom jag säkert kommer att hitta massvis av inspiration i...

Inget att visa idag dock, återkommer med det !

Kommentarer
Postat av: Caroline Rundby

Grattis! Kul för dig! Det är du värd att få vara med i ett DT team! Vi ses ikväll!

2008-02-15 @ 10:48:24
Postat av: Annette E

Grattis Helena till DT-jobbet! Det är du värd! Jättegrattis! Annette

2008-02-15 @ 18:04:50
Postat av: stina ~maräng~

Stoort GRATTIS! Såå kul att du ville vara med!
Hoppas att du skall trivas hos och med oss!
Kram! Stina

ps. jag har länkat till dig, så att jag lättare hittat hit, hoppas det är ok :-D

2008-02-15 @ 22:48:01
URL: http://stinamarang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0