Mina första decemberfoto

Jag har inte glömt att fota för en bild om dagen i mitt decemberliv ska det ju bli...

dag 1 och 2 tillbringade jag på Rekryteringsutbildning i Röstånga





dag 3 ( idag alltså har jag varit hemma o vabbat. T har feber igen... medans hon softade på soffan gjorde jag detta



beställt kalendrar till svärisarna o mina föräldrar och redigerat ihop bilder ala Mikaelas kurs...

Scrappat till Scrapopol har jag oxå gjort .. dekorerade en liten ask med kuligt innehåll... men skriver inte det här  för jag tror hon kikar in ibland..



denna blev till förra veckans bidrag en lift av Carolin ( lambisoft)



imorgon blir det halva dagen jobb o halva vabb, ses kanske igen då ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0