idag = trött

Årets julfest gick av staplen igår... som vanligt var det på ren skånska "sketakul". jag tror att jag ( vi ) har världens bästa vänner !! Tack allihop.... Blev helt förvånad att klockan helt plötsligt var halv 2 ... Var hemma vid halv 3 wow längesen det blev så sent...

Detta foto får symbolisera gårdagen



Jag har varit duktig med min decemberdagbok... Sidorna fram till den 13 är färdig dekorerade och helt klara nu ska jag bara farmkalla fotona til resten av månaden också ... superkul har det varit ...

lite fler bilder kanske ?





Nu har jag scrappat en sida med underbara Bittersweet från Basic Grey  ( finns på Scraproom) men den får ni inte se förrän i mellandagarna faktiskt... Ska slå in lite julklappar med medans barnen är kvar hos mina föräldrar...

Tjingeling !!


Kommentarer
Postat av: Annette E

Du är för rolig Helena, det låter för roligt med "sketakul"! Det var längesen jag sa det, med andra ord var det längesen jag hade det sketakul...

Ha en riktigt bra jul med massor av nya foto att scrappa!

2008-12-21 @ 18:26:04
URL: http://scrapnettan.blogg.se/
Postat av: Anki

Låter som du haft en härlig festkväll!!!

Härliga uttryck :)



Underbart fina tomtar!

2008-12-22 @ 08:34:29
URL: http://www.ljuvligtvitt.blogspot.com
Postat av: Maria

Piggare idag?

Vilken duktig lilltjej som pysslar så fint. Skall bara pepparkakor nu med mina barn, får se om de är lika duktiga!



Kram Maria

2008-12-22 @ 18:40:39
URL: http://copyrightmaria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0