det blev scrappa, soffan, datorn...

i den ordningen ... ingen innebandy alltså .. jag hittar inte riktigt sugen ...

en tändsticksask , en LO efter Susannes roliga skiss på veckans skiss ( visar imorgon )
en svensk film på canal+
och nu blev det lite fotoredigering. Det är verkligen superkul med fotokursen, men jag tar en större andel dåliga foto nu ( hihi) men de som blir bra blir bra. Lite påverkan är det ju att man tar inomhus så mycket och att jag inte riktigt behärskar mitt manuella objektiv...

så nu blir det lite fotovisning





vi har tokiga men underbara disneykulor i vår gran, bara älskar dem !!





visst är mina minigubbar gulliga eller som sonen sa : Varför har du gjort pingviner mamma ????

Kommentarer
Postat av: Susanne H

Vilken fin gran ni har! Snygga foton och på det med Kajsakulan har du ju fått till lite snygg bokeh också. Jag och barnen julpyntade igår. Klara ville ha alla tomtarna på deras rum... Jag fick stoppa henne vid 10:onde tomten, vi vill ju ha några i resten av huset med... :o) Granen tar vi traditionsenligt in och klär lillejulafton.

Ha en bra vecka, hoppas ni får en trevlig scrapkväll imorgon.

Kramis

2008-12-15 @ 09:38:11
URL: http://snuffehar.blogspot.com
Postat av: Susanne H

Söta pingviner förresten... ;o) hi,hi

2008-12-15 @ 09:38:50
URL: http://snuffehar.blogspot.com
Postat av: Susanne H

Hej, bara jag igen... action Funky, något som du kan/vill dela med dig av?

Kram

2008-12-15 @ 09:43:28
URL: http://snuffehar.blogspot.com
Postat av: Cecilia (Samuels mamma)

Hej Helena,

Var inne och tittade på din sida. Så mycket mysigt du har! Var får du all kreativitet från....?

Kram Cecilia

2008-12-15 @ 10:58:11
Postat av: Annette E

Mysigt det ser ut med granen. Vi har köpt plastgran i år så det ska bli kul att klä den med barnen. Kan tänka mig att Noah vill vara med och slå sönder några kulor...

Pingvinerna var söta fast jag vill nog kalla dem snögubbar. Vi ses imorgon, ska bli kul!

2008-12-15 @ 13:08:55
URL: http://scrapnettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0