VARNING *långt inlägg*

Ja jag vill börja med att varna för ett långt inlägg... mycket har hänt och mycket har skapats....

Börjar med det lite sorgliga... Jag har lämnat pysselmyrans designteam. Jag känner att jag inte hinner med det längre. Sofia har varit den bästa DT mamman och jag har fått arbeta med fina /inspirerande stämplar. Tack Sofia !! Och tack DTkolleger !!

Varför hinner jag då inte med det längre ????

Jo, jag har fått frågan om jag vill bli KURSLEDARE på SCRAPROOM.... Jippie !! Det ska bli så kul !!!! Jag skrev för någon vecka sedan att butiken har fått en nytändning iom den nya ägaren och visst är det så. Det satsas på fler kurser / många olika kurser... Happenings i butik, nya produkter i butik mm... ska bli kul att tillhöra detta gäng av väldigt duktiga kursledare. Det är främst nybörjarscrapbookingsurser som jag ska ha nu under hösten. Deras kursschema för hela hösten presenteras på måndag... håll utkik !!

vill återigen slå ett slag för mässan den 28 september som går av staplen på Sundspärlan i Helsingborg mer info kommer strax men boka den dagen i er kalender...

igår var det fredagsträff på Scraproom. Jätteroligt och skaparfödet på träffen var enormt. Fullsatt var det och det innebar att det var väldans varmt i lokalen men då kanske man brände några extra kalorier... hihi...

4 layouter och en del shopping blev det, mycket prat, pizza och några godisbitar

12*12



8,5*11

här har jag plackat fram mina gamla bokmärke...



11*8,5

perfekta foto till studio calicos kit



och denna 12*12 är gjord efter veckans skiss



titlen på denna sista är lånad ( stulen ) från en av Scrapeventets klasser...

Det mesta är från studio calico setet förutom ordet förändring som är utstansat av mitt nya alfabet...

DRAGONFLY som är ett av QUICKUTZ nya. Det blev min vinst i sommartävlingen...lycklig....

Om du nu har orkat läsa så här långt.. lämna gärna en hälsning...





Kommentarer
Postat av: Sonja T

Självklart lämnar jag ett tassavtryck:) Grattis till ditt nya uppdrag på Scraproom - du kommer att få så roligt:) Det är med lite sorg som jag lämnar det uppdraget, men det har varit en lärorik o spännande vår som kursledare där o Caroline är en klippa o stötta sig mot! Men jag lämnar klart inte butiken som scrapkund, no way;)

Jättefina alster som vanligt o lycka till nu!!!



Kram Sonja

2008-08-30 @ 21:30:11
URL: http://sonja1969.wordpress.com/
Postat av: myamia

massa fina layouter. kul att se en lila lo, det är inte ofta, kanonsnygg var den :) grattis till nya uppdraget, det låter spännade :)

2008-08-30 @ 22:03:22
URL: http://myamias.blogspot.com
Postat av: Julia

hej hej! spännande med nya uppdrag :) och kanonsnygga LOs

kram

2008-08-30 @ 22:17:18
URL: http://juliasviktigasida.blogspot.com
Postat av: Martina

Vad skoj med ditt nya uppdrag det kommer bli kanonbra tror jag =). Det är skoj att hålla kurser. Vad du så kreativ.....jag babblade väl mest som vanligt. Ha det bäst

Kram Martina

2008-08-31 @ 10:57:55
URL: http://martinas.se
Postat av: Anonym

2008-08-31 @ 11:16:53
Postat av: Marika

Hej Helena Jag tittar ofta på dina jätte snygga alster här inne men är jätte dålig att lämna ett litet avtryck. Grattis till uppdraget på scraproom jätte kul. Du e så duktig. Kram från mig.

2008-08-31 @ 11:21:24
Postat av: Annette E

Fina Lo´s du skapade i fredags! Jag satt här hemma och avundades dig och alla er som var på SR. Jag hade sån lust att scrappa...men det var mannens tur att få åka iväg! Än en gång Grattis till kursledaruppdraget, det är du värd! Vi hörs, Annette

2008-08-31 @ 20:10:16
Postat av: Pysselmyran

Tack för den tid som vi fick ha dig med i teamet, du är en pärla! Vi kommer att sakna dig, men önskar dig självklart lycka till på nya uppdraget :-)

Vilka jättehärliga LO:s du gjort!

Kram / Sofia

2008-08-31 @ 20:44:13
URL: http://pysselmyran.blogg.se/
Postat av: LottaM

Vilka härliga layouter du gör! Gillar dem jättemycket. Grattis till kursledarskapet. Det blir säkert kul Har länge tänkt ta mig till en scrapträff i helsingborg. Kanske blir det äntligen av nu i höst.

2008-09-01 @ 10:00:32
URL: http://lottamaun.blogspot.com
Postat av: Helene

Varmt lycka till med ditt nya uppdrag.Det kommer du att klara alldeles lysande.

Då ses vi kanske på en av scraprooms träffar.

De har jag aldrig provat förut men någon gång ska vara den första.

Kramisar

2008-09-02 @ 21:35:22
URL: http://winaos3.blogspot.com
Postat av: Jenny

Åååå vad roligt! Stort grattis och ett stort LYCKA TILL!

2008-09-03 @ 12:32:28
URL: http://www.jennysandberg.se
Postat av: Lillemor

Grattis till ditt nya uppdrag, det kommer du att klara galant med din begåvning!

Fina LO:S som vanligt, tack för titten!

Lillemor

2008-09-03 @ 16:15:47
URL: http://lillemore.blogg.se/
Postat av: Anki

GRATTIS Helena!



Kommer passa dig perfekt!

LYCKA TILL i massor!



KRAMAR

Anki

2008-09-04 @ 23:07:50
URL: http://ljuvligtvitt.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0