"nya" scraproom

har inget pyssel att visa men en känsla... Igår var jag inom Scraproom som var min första kontakt med scrapbooking ( in real life ). Som säkert många vet har den affären gått på sparlåga en tid och webshopen har legat nere... Men igår när jag behövde ??? några papper så hade ägarbytet skett....och mina reaktioner då ??

Det kommer att bli sååååå bra !! Affären kommer att få så mkt kärlek och en nytändning är verkligen på G: Det tycker jag som NordvästSkåning verkligen är TOPPEN.

Fredagsträffarna är igång efter sommaruppehåll; Jag kommer på fredag !!

Det blir t.o.m. en mässa i HBG denna höst 

massa.jpg
(jag har lånat bilden från Scraproom )

Idag skulle sonen spela fotboll men han vaknade med feber så det blir ingen match alls för honom, men tyvärr får jag åka ändå eftersom jag är en av lagledarna... typiskt ju. Regnet öser ner och det ser inte ut som det blir ljust på hela dagen...Scrapväder med andra ord. Jag har påbörjat ett minialbum får se när det blir klart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0