inte scrappat bara bakat



Elias fyller snart år och inför det stundande kalaset provade vi att baka cupcakes ( för första ggr ). Hittade detta smarriga recept på Dagens Muffin. Har du aldrig varit där så ta ett kik... Och faktiskt ni som observerat att jag viktväktar jag åt ingen muffins alls... Och imorgon är dte vägning igen, undrar hur det gått ? Sådär enl mig själv...

Ikväll ska jag sätta mig vid pysselbordet en stund , jag har en idé och jag har fått låna zooznimals dies från Jessica så ikväll ska det bli av.

Kommentarer
Postat av: myamia

så smarriga de ser ut :) tack för att du sa hej på min blogg, jag brukar smyga runt här hos dig oxå faktiskt. maria

2008-08-24 @ 21:33:34
URL: http://myamias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0