Att börja 1:an är stort...

Idag börjar sonen första klass, tänk vad stor han har blivit... Tyvärr kan jag inte följa honom ör lillasyster är krasslig...så pappan fick äran istället... Men ett par foto på trappan när han skulle ge sig iväg hann jag ta





så här såg han ut förra året när han skulle börja förskoleklass...



kul att jämföra....

Har haft tid och scanna 2 LO nu på morgonen med... här kommer de;



och denna sista har jag gjort med hjälp av kitet från studio calico...



nu ska vi äta lite, gosa i soffan( synd hon inte gillar OS...) förhoppningsvis både tvätta lite och dammsuga...
Mormor o morfar ska passa i em för då ska jag på möte...

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, vad spännande. Var också iväg med min "förstaklickare" igår och det var en stor dag. Underbara LO´s du gjort, verkligen jättefina.

Kram Maria

2008-08-21 @ 09:25:04
URL: http://copyrightmaria.se
Postat av: Susanne H

Tänk va, stora killen. Hoppas Tilda kryar på sig snart även om det kan vara mysigt att ligga i soffan... ;o)

Härliga layouter. Jag har också huggit in på CS-huvudkitet nu (hade ledig dag igår och pysslade lite) och resultat syns i bloggen ikväll.

Kram

2008-08-21 @ 11:13:36
URL: http://snuffehar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0