Våren är här....

Ja vi har haft ett par ursköna dagar i Skåne... Jag har dock inte kunnat njuta så mycket som önskat eftersom T fortfarande inte är riktigt frisk. Seg influensa ( snart VAbbat i 2 veckor men imorgon är det mannens tur...).

Vi har tagit fram en gammal tegelvägg i vardagsrummet ( tror ni det dammar ???? )

image508

nu ska det "bara" fogas sedan är det dags för kaminen att komma på plats...

Inget ont som inte har något gott med sig Idag har jag storstädat och då menar jag storstädat hela dagen, bara källare / tvättstuga kvar och vilken härlig känsla det är. Röjt undan vintern i uterummet med och första måltiden för säsongen där blev det ikväll... MYSIGT.

Igår var vi ute en liten stund allesammans och då åkte kameran fram

image509

Mormor fyllde år och de bjöd på grillat

image510

Elias var snabb att aktivera sig

image511

image512

gillar denna närbilden på Tilda ( ej redigerad )

image514

go kväll i stugan mina vänner....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0