fullt upp hela tiden...

Denna vecka har varit hektisk... Och inte verkar nästa bli bättre... Jag vill ha mer tid på dygnet, jag mår bäst när jag får skapa lite... med betoning på lite så har det blivi en ny LO i veckan... ( och en till en utmaning den får ni se sen...)
image265

( svårt att fota på kvällen...)

Väntar på ett ganska stort QK paket från USA om det bara kunde komma snart hmmmmmm

Shoppat har jag dock hunnit, har ju varit mässa i Helsingborg. Jag var där en stund i går... och gjorde av med 900 kr men då var det cardstock för 450 kr..... En journalingstämpel, en renstämpel från stämpelgården, EZfoam, lite mönstrat (ville köpt mer jul men hoppas Jane har med sig mer jul till maran i Malmö) , brushables pennor men vill ha fler !!!! , Dabbers 2 st svart o rosa, brads. Dessutom fördubblade jag min twinklingssamling i fredags genm att köpa 12 nya på Storyhouse....Me love !!


Oj höll på att glömma semester 2008 är bokad 1 vecka all inclusive i Turkiet...lääääängtar . Vi har aldrig varit iväg så med barnen, ska bli superhärligt !

Ta det lugnt i höstrusket !

Kommentarer
Postat av: HellaBella

oh, va läckra jordgubbarna blev med glitter på!!

2007-10-01 @ 00:31:31
URL: http://hellabella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0