mitt fjärde bidrag till scraputmaningen...

kommer här
image290

man skulle göra någon dekoration själv så jag gjorde skylten av lera och stämplade med mina magnetstämplar, målade sedan med akrylfärg... Enkel LO som faktiskt kom på 10:e plats... tack för rösterna !! NU har jag precis skickat in min 5:e Lo...spännande...

Denna vecka har det trillat in mycket nytt i min scrapvärld, mitt stora QK paket från USA trillade in  ( mkt efterlängtat !!!!) tyvärr tog jag inget foto innan jag slängde in det i sin pärm... Men det blev 3 enkel dies, 2 dubbla, nesting tags, nesting circles, boigrahy alfabet (classic) flourish REV die, en zip around och några plastfickor...

Hoppas hinna använda allt på maran i Malmö i helgen... Och så har jag blivit med scrapväska *lycka* bilder kommer om ett tag men tyvärr måste mitt pysselbord försvinna på obestämd framtid...(men jag ser en ljusning..)

Och ni nu som läst så här långt säg gärna Hej !!

Kommentarer
Postat av: Annette E

Hej svejs,
Åh då har du julafton hemma hos dig. Både paket från USA och sen ny väska!! Lyllos! Fin LO! Ha en riktig toppenhelg i Malmö! Scrappa lugnt!

2007-10-23 @ 21:44:01
Postat av: Helen/Hegu

Wow, vilken fin LO! Jag gillar din egen gjorda skylt i lera...jättesnygg!:)

2007-10-23 @ 21:47:31
URL: http://helenspyssel.blogg.se
Postat av: Sonja T

Hej:)

Vilken dröm o få sitta o packa upp ett paket med så mycket fint i och tillika från Usa med:) Nice!
Väskan är jag nyfiken på... en sån på hjul kanske;)?
/Sonja

2007-10-24 @ 09:01:23
URL: http://rastom32.blogspot.com/
Postat av: Eva

Vilken fin mormor o morfar deko i lera!! Och fin LO oxå!

2007-10-30 @ 11:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0