jag har blivit utmanad...

Egentligen är jag inte så intresserad av det är men av någon anledningen blev jag så glad att bli utmanad och att faktiskt susanne som utmanade mig och jag vi har samma favoritspel....settlers... trodde att vi var ganska unika med det men ni som inte provat gör det !!!!!


VAD HETER DU? Helena
VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG? Röda Mjukis
VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU? Bolibompa...
VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL? sjöng singstar och tittade på landskamp
VAD VAR DET SISTA DU ÅT? frukost
HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU? dimmigt
DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED? Min mor
DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET? Ögonen
GILLAR DU PERSONEN SOM UTMANADE DIG? Jadå. Vi har aldrig träffats men hon är en källa till inspiration.
HUR MÅR DU IDAG? Bara bra
VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK? coca cola light
FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK Rött vin och varm choklad me drom....
FAVORITSPORT? Innebandy o fotboll
HÅRFÄRG? Just nu mellanblont
ÖGONFÄRG? blå
SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG? solnedgång
SYSKON Å DERAS ÅLDER? Lillebrödrar 21 och 24
FAVORITMÅNAD? svårt...hmmmm..... juni juli augusti.... det är mycket varmare då ....
SENASTE FILMEN DU SÅG? Catch and release vet ej vad den heter på svenska
FAVORITDAG PÅ VECKAN? Fredag
FAVORITHOBBY? Scrapping och foto
ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON? nä men jag vill inte....
FAVORITLÅT(ar) rix fm... haha   
SOMMAR ELLER VINTER? Både och
KRAMAR ELLER KYSSAR? kramar
HUR BOR DU? gult hus på landet
VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER? Deckare
HUR SER DIN MUSMATTA UT? har ingen
FAVORITSPEL? Settlers !!!!!!
KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN? Nej
KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN? Har aldrig riktigt fattat denna frågan
ÄR DU ROMANTISK? Ja sådär
SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG? Absolut
VAD SKA DU GÖRA IMORGON? jobba packa inför resa med jobbet
VAD ÄR KLOCKAN JUST NU? 10´,31
FAVORITMAT? bruna bönor med fläsk samt allt grillat kött

och nu står barnen och studsar brevid så vem jag utmanar kommer senare....

Kommentarer
Postat av: Susanne H

Vad roligt att du också gillar settlers! Visst är det ett kanonroligt spel!?!

2007-11-19 @ 10:58:55
URL: http://snuffehar.blogspot.com/
Postat av: Jeanette Jermander

Hej!
Nu har jag hittat din sida! Vad kul, ska gå in här ofta. jättebra med inspiration. Kram Jeanette

2007-11-20 @ 11:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0