hur gör jag ????

Ja efter att ha läst diverse artiklar så blev jag nyfiken på promakerpennorna... Men det verkade som man behövde så mkt mer Stompar, lösningsmedel mm andra pennor att skugga med mm Verkade krångligt men det har jag alltså hoppat över

Man har dessa pennor till serieteckningar bla. Sök på google så kommer det massa info....

Men när jag har målat så har jag bara använt tuschpennorna samt en blender till... Man kan säga att den suger / suddar bort färg

Hud har jag fortfarande målat med distress.. Jag bara målar med pennorna och där jag vill ha mörkare målar jag lite extra... Färgen flyter i varandra när den inte är riktigt torr.... pennorna finns att köpa lite varsstans men de är ganska dyra ca 30 kr st...

Kommentarer
Postat av: Jessica Lindell

Nej, nu får jag sluta titta. Blir alldeles för sugen på att handla en hel massa scrapgrejor!

2007-12-05 @ 23:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0