Ekorrhjulet snurrar på .....

Jaha då var det en ny vecka igen...vart tar tiden vägen ??? Just idag dock har den inte gått så fort, varit hemma från jobb. Har en dunder !!!!!!! förkylning.

Var i Stockholm förra veckan på kurs, superkurs så det var kul. Ett besök på Skapa Hobby blev det. Jag tror att vi i nv skåne är bortskämda med affärer för jag hade inte behövt gå hela vägen dit... visst de hade en del men den var inte bättre än storyhouse och scraproom....
Men de hade promakers pennor och efter alla diskussioner överallt så föll jag för trycket. Jag köpte 4 pennor och en blender. Jag har nämligen fått en beställning på 75 julkort och tänkte att det kanske går snabbare att färglägga... vet dock inte om jag tycker tat det blir bättre än med akvarellerna även om jag nu tycker att de blir Ok

Vill du se ??
image338

image339

image340

Någon som har en bra huskurs hur man slipper sin dunderförkylning så tar jag tacksamt emot det !!!!

Kommentarer
Postat av: stina ~maräng~

Stackare! Nej, jag har inget bra tips på hur man slipper förkylning, men jag har något som kan lindra: Riv färsk ingefära (en bit ungefär som en tumme i storlek) och blanda i en kopp hett vatten, med en tesked honung. Drick det så varmt du kan. Det smakar STARKT och inte så gott, men det lindrar.
Krya på dig!
Vilken fin röd färg det blev med promarkerpennorna!
Kram! Stina

2007-11-26 @ 19:04:28
URL: http://stinamarang.blogg.se
Postat av: hedvig

Wow, det blev ju skitsnyggt!
Men hur orkar du måla så många på en gång?? :O

Förkylning, drick mkt te eller varm choklad. Knapra Vicks eller fisherman's friend halstabletter. Det går inte över, men känns inte lika mkt... ;)

2007-11-27 @ 16:59:10
URL: http://hedda.bloggagratis.se
Postat av: Susanne H

De pennorna är något nytt för mig. Vad är de för sorts pennor och hur målar man med dem (kanske dum fråga...?)? Resultatet blev jättesnyggt!

2007-11-27 @ 19:56:56
URL: http://snuffehar.blogspot.com/
Postat av: Anki

Åh vad fina!
Har du bara använt promarkerpennorna eller sånt där lösningsmedel osså elle rstuff eller vad de där papperspennorna inkywings pratar om?
Ja berätta gärna lit emer hur du upplevde/gjorde!

2007-11-27 @ 23:38:19
URL: http://ankiscrappare.blogg.se
Postat av: Carina

Så förbaskat snyggt målat, du är ju proffs.

2008-10-01 @ 19:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0