Jag har haft kortmakarkväll

Jag fick låna några roliga stämplar på träffen i fredags och nu har jag gjort några kort. Det första med en husstämpel inköpt på storyhouse.se Tack för lånet Anette !
162580-152

ett grattiskort till en liten kille. Tack för lånet Caroline!

162580-156

ett grattiskort till shane, den lille kille som vill ta rekord i guinessrekordbok...Jag gillar verkligen den lille draken !! Återigen tack för lånet Caroline !

162580-154

Ett kort till min samling. Tänkt som ett grattiskort men jag vet inte till vem så jag väntar med att ringa in datum....
162580-155

och till sist ännu ett grattiskort. Nu vågar jag använda detta uppstämplade motiv. Jag har nämligen en egen sån stämpel på väg hem till mig.... Älskar dessa. Har precis fått pojken oxå, nu är jag på jakt efter ankorna eller rättare sagt en anka, så har du en till salu så hör av dig !!! Detta kortet är starkt inspirerat av ASAMIA. Tack för inspirationen ! Texten är stämplad med Zaras alfabet-älskar dem !

162580-153

Nu ska jag ta tag i dagens sysslor. Jag o barnen är lediga hela dagen, får se vad vi ska göra.... Storhandla tror jag ! Men det tycker inte de !

Kommentarer
Postat av: Linda/Linxen

Åhh vilka underbara kort!
Så fina färger!

2007-05-18 @ 10:07:30
URL: http://www.linxen.blogg.se
Postat av: Sasha

Tack för titten i min blogg. Du gör ju jättefina saker också! Tack för inspirationen!

2007-05-18 @ 19:31:43
URL: http://www.familjenlundell.se/sandra
Postat av: Hella

Oj, va flitig du varit :)
och va kul att se "huset" målat!
jo jag har photoshoppat bilden på Lasse (LOn i min blogg) jag minns inte exakt vilka funktioner jag använde.. brukar prova mej fram från gång till gång. Ibland blir det skit o ibland blir det lyckat, som här. gillar den där hårda looken på bilden..

2007-05-18 @ 21:19:23
URL: http://hellabella.blogg.se
Postat av: Jennie Simmat

Roliga stämplar!!! Jättefina kort allihop!!
Kram
Jennie

2007-05-19 @ 21:14:22
URL: http://simmat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0