Bidrag till Utmaningsrallyt

Jag hann med 3 bidrag till utmaningssrallyt igår. En digilo ( usch vad ringrostig jag var...började ju min karriär som digiscrappare men la det snabbt på hyllan...) fast den vill inte ladda in här. Ger upp efter 10 min försök . Provar med de andra två
Ett mors dag kort
162580-161

och en scraplift av en scrapidol... Jag var bara tvungen att ta Maraij... men vilken skulle jag välja: det var ursvårt och till slut valde jag hennes dubbla scrapevent Lo ( ser ni något som e likt ??)

162580-162

Den sista LO innehåller en flygbiljett och dold journaling bakom.

Kommentarer
Postat av: Gunilla/nilla

Vilka fina saker du gjort. Morsdagskortet gillade jag färgerna på, fint färglagt, monterat, ja med andra ord helheten. Målar du med distresser?

2007-05-20 @ 19:29:50
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Jennie Simmat

Både kortet och din LO är jättefina!!
/Jennie

2007-05-21 @ 23:46:58
URL: http://simmat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0