nu kan jag visa ...

vad jag gjorde på 80 tals träfffen på Storyhouse.( det var jättetrevligt, bra ordnat och väldigt trevligt sällskap vid mitt bord ! och superduper mat) Förutom en kvälls scrapp så har denna helg varit full med en massa måsten    usch så tråkigt. Jag är en sån person som gillar att ha tid som inte är planerad och det har inte denna helg varit...skulle önska mig en söndag till...

Men i alla fall 2 LO med foto på mig från 80 talet image110
image109
Jag har bestämt mig för att göra BOM i liggande  letter = ett roligt format att jobba i !!! Den översta är en gäst DT LO för Inkywings ( det är hennes underbara stämplar jag använt.  Den nedersta Lon innehåller ett ganska dåligt foto men jag ville ha det för det visar mitt tonårsrum ! Men jag är mest nöjd med den översta.
 
Jag gjorde oxå mitt bidrag till scrapliftcupen. En lift av Gudrun Loennecken.
image111
Jag har oxå använt stämplar från Inkywings ( pilen, världens bästa och cirklar i 2 storlekar)

Ibland är man nöjd med sina LO och iband blir jag JÄTTENÖJD denna här nedan är en sån jag blev jättenöjd med. Tack Anette för lånet av abigal classic.
image115



Kommentarer
Postat av: Chruss

Vilka härliga LO's! Gillar 80-talsstuket!

2007-03-11 @ 20:39:02
URL: http://chruss.blogg.se/
Postat av: myamia

Härliga 80-tal, hihi... Den lo:n med det prickiga pappret gillar jag, tycker det var snyggt att du stämplat egna cirklar och fångat upp det mönstrade pappret...

2007-03-12 @ 13:50:18
URL: http://myamia.blogg.se
Postat av: SonjaT

Vilka suveränt coola lo's - speciellt den från ditt flickrum - jag hade/har exakt samma bokhylla nämligen, hehe:) Faktum är att vi har den kvar, ganska så väl dold i vårt sovrum... hihi, som sagt,den fyller sin funktion, trots exotiska stålrör:)
Jättekul o se!!!

//SonjaT

2007-03-12 @ 18:17:39
URL: http://rastom32.blogspot.com/
Postat av: Jennie Simmat

Förstår att du blev jättenöjd med "Julstök"!! Stora Abigail blir maffigt!!

/Jennie

2007-03-12 @ 22:30:32
URL: http://simmat.blogspot.com
Postat av: Petra/Paradise

Oj Va många fina härliga LO´s!
Jag gillade 80-tals rummet! ;)
Julstöket var också en favorit hos mej! De andra var också fina såklart!! =D

Att färglägga är aldrig svårt..men så beror det ju på hur mycket tid du vill lägga. Har du bara en kvart på dej att färglägga så kommer resultatet bli som med distresser-en jämn färg över hela motivet.
Men har du däremot tid att färglägga i över 1 timma..så kan du få mera djup och inlevelse i motivet! =)
...ehm..svaret blev lite luddigt! Men hoppas du förstår va jag menar! ;)

*kram*

2007-03-13 @ 11:41:23
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Annette E

Jättefina LO´s, såg ju dem live i fredags! Tack för ditt trevliga sällskap. Det var himla kul! Jag fick tillbaka min inspiration! Jag har beställt flera av Inky Wings stämplar, blev så inspirerad av dig!
Vi ses, Annette

2007-03-14 @ 22:32:07
Postat av: Annette E

Jättefina LO´s, såg ju dem live i fredags. Tack för trevligt sällskap. Har beställt stämplar från Inky Wing, blev så inspirerad av dina alster. Vi ses!

2007-03-14 @ 22:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0