lite nytt...

här kommer nog sista uppladdningen innan det är dags för en skön veckas semester i Idre. Först ut en Gäst DT Lo för Inkywings. Textklammerstämpel och doodlingstämplarna kommer ifrån Inkywings. 
image119 

har gjort några snabba grattiskort oxå, lägger ut dem med så jag vet att jag gjort dem ( håller lite räkningen ju...)
Har oxå fått ett underbart brev av Kicki ( pickos) som bidrag i utmaningen på Muhrens blogg. Underbara grejor men det blir inget skapat med det förrän efter semestern. Jag har skickat ett paket till myamia oxå och gjort ett kort av likadant material till mig själv. ( det ska bli kul att se skillnaden) men det kommer inte upp förrän efter hon gjort sitt...
image120 ett bokmärke till barnens kusin som fyller 7 nu när vi är iväg. Och ett grattiskort oxå
image121

Och nu till en fråga; Jag ska ha en nybörjarscrapträff(kurs) för några kompisar och det är bestämt att jag ska sätta ihop startpaket för ca 60 kr. Vad tycker ni att det ska innehålla ? De kommer oxå att kunna låna min QK och mina stämplar. Men bara papper eller lite dekos oxå ? Och vad får jag inte missa att berätta ??

So long and see you soon....

Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

Blir det LO´s eller kortmakeri på scrapträffen?
För 60kr så tycker jag väl att papper och lite dekor ska ingå. Ex lite blommor och kanske lite smått å gott som brads =)
Du kan ju göra ett kort i förväg så har de något att gå efter. Du kan ex visa hur man "inkar" kanterna på papprena, vilken effekt det ger.
Jah...just nu kommer jag inte på nåt mer!! *hihi* ;)
Men lycka till med scrapträffen!! Å ha en underbar vecka i Idre!! =D
Kram Petra

2007-03-15 @ 22:22:04
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej Helena! Tack för kortkitet som kom fram häromdagen. Jättefina grejor. Och vilka fina stämpelmotiv, jag har inga PennyBlack så jag blev jätteglad för dem. Jag ska se om jag får gjort kortet i helgen, borde hinna det ;) Men först har jag 2 dt-kort att göra till Pysselmyran. Kram Maria

2007-03-15 @ 22:57:59
URL: http://myamia.blogg.se
Postat av: Åsa/asamia

Vilka fina du har gjort!

2007-03-17 @ 06:38:55
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0