2 Lo jag gjorde innan semestern...

Jag har skapat lite Lo nu med med har tänkt att skicka in dem till en utmaning först, ni får se dem om en stund. men så länge kommer 2 st här med foto som legat ett tag. Jag har gjort dem i samma stil och på samma gång. Ganska skönt sätt att få "undan" foto som man vill scrappa men som bara är så där kul....

162580-223
162580-222

jag har filat kanter på både foto och papper (lärde mig det på scrapeventet) Rubons är min nya lsat och har inte en Lo som det inte finns det på eller något stämplat heller för den delen...
Blommor använder jag nästan aldrig men är glad att de kom med här. Jag provar ofta med blommor men plockar oftast bort dem, de är väl inte jag helt enkelt.... Vad är din passion när det gäller scrapgrejor ? och vad vill du använda men det blir inte av ?

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej hej!
Kikar in på ditt nyrenoverade dockskåp, det blev kanonsnyggt! Jag har tänkt tanken att göra detsamma men har inget dockskåp, kanske ska köpa ett begagnat :)
Du har väldigt mycket fint här på din blogg och dina alster är verkligen inspirerande!! Är det okej att jag länkar till din sida på min blogg? Så jag kan komma tillbaka med jämna mellanrum och kika :)
Kram, Julia

2007-07-28 @ 11:19:35
URL: http://juliasviktigasida.blogspot.com
Postat av: SonjaT

Åh vad jag gillar dina välgjorda o detaljerade lo's - vi har väl inte samma stil du o jag egentligen, men ändå känner jag ofta igen ditt resonerande... 'svårt för tomma ytor' och nu 'blommor av, blommor på':) Lite småkul faktiskt...
Mina vänner brukar ofta säga - 'jaha, nu ska hon på o blinga igen', tihi... så en del glitter o 3D-lack brukar nog ofta hamna på mina lo's:)
Skulle gärna vilja använda mig mer utav... nu fick jag hjärnsläpp! Vad kallas bokstäverna i papp du skrivit "prins" med? mer sånt skulle jag vilja få med:)
Nåväl, snygga alster har du gjort, helt klart:)
//Sonja

2007-07-28 @ 13:16:13
Postat av: Annette E

Vad fina LO´s du gjort! Fotot med Tilda på Elias arm är ju så stämningsfullt! Då känns det härligt med syskon!

2007-07-28 @ 22:26:06
Postat av: Annette E

Vad fina LO´s du gjort! Fotot med Tilda på Elias arm är ju så stämningsfullt! Då känns det härligt med syskon!

2007-07-28 @ 22:26:49
Postat av: Jennie Simmat

Riktigt fina båda två!!!
Kram
Jennie

2007-07-29 @ 20:47:04
URL: http://simmat.blogspot.com
Postat av: Veronica

Superfina Lo:s båda två!
Just nu är jag helsld på att använda akrylfärg på olika sätt på mina Lo:s. Blommor finns nog alltid med men så är jag trädgårdsnörd oxå, kanske därför? Jag har nyligen upptäckt symaskinen så på de senaste har även den fått jobba. Chalk kan jag aldrig vara utan heller.... Hur lång får listan bli? *ler*
Må så gott!

2007-07-30 @ 10:02:33
URL: http://hildastina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0