Vill byta bort dessa

Jag har två stämplar som jag tröttnat på

finns endast svampbarnen kvar nu.....
162580-41

de är endast använda ett par ggr. Den stora på kloss är 6,3*6,3 cm i motivet (inköpt på Bladerubberstamp i london nov 2006) och den andra är Hänglars svampbarn. Jag vill gärna byta bort dem mot nån annan stämpel.
 Kanske har du nån som du tröttnat på ? Jag är intresserad av allt möjligt men gillar hänglar, magnolia, spira, penny black, spira , kortmakaren ,pysselmyran m.m. Är du intresserad så skriv ett inlägg så hör jag av mig om det är nåt jag vill ha.....

Ha en skön helg !

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Jag har så svårt att skiljas från de stämplar jag köpt, så det blir inget byte för mig.
Men vill ändå tacka för de värmande orden i min blogg. Tack!
Hoppas att dagen blir bra, och att jag får se nåt fint alster att inspireras av nästa gång jag kikar hit! Kramis

2007-01-07 @ 09:24:06
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0