ÄNTLIGEN SNÖ !!!!!!!!!

Ja nu har äntligen vinterns första snö kommit till nordvästra Skåne....JIPPIE !!!..... DEt var BLÖT!!!!snö och blåsigt men en liten stund fick vi ju gå ut...och givetvis måste jag ha några snöfoto...
har redan ett favvisfoto på sonen
162580-54

och ett kort på dottern kommer oxå ( det blev flera , ska se om jag kan använda blush papper till dem
Har ni något förslag på papper till sonens foto ??

Jag känner att jag är ringrostig på scrap, har mest gjort kort på sistone men nu e jag sugen så förhoppningsvis blir det en lugn o skön söndag imorgon och lite scrappat...jag har ialla fall städat pysselhörnan
162580-55

Hoppas att alla där ute får behålla strömmen i detta oväder....

Kommentarer
Postat av: Tarantina

NEJ! Bort med fanskapet! :/

2007-01-20 @ 23:21:32
Postat av: Helenehalmsjo

Härligt med snö!!!! Vilkla fina foton du har tagit..
Kram Helené

2007-01-21 @ 08:28:54
URL: http://helenehalmsjo.blogg.se
Postat av: Sonja T

...jag bor ju oxå i Skåne, men ingen snö här... än! Bilderna var störtsköna, men man ser verkligen att det är blötsnö:) Känner man Skåneland rätt, så lär det väl snart smälta bort...?

//Sonja

2007-01-21 @ 12:19:45
URL: http://rastom32.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0