Vad har hänt denna vecka egentligen ??

Det har i alla fall varit fullt upp !! Jag har förberett allt material till kvällens kortkurs på jobbet och nu är nästan allt klart... skönt. Det ska bli jättekul, alla är verkligen entusiastiska på jobbet. Jag hoppas att de kommer att gilla korten de får göra.
Jag har hunnit med att göra ett bidrag till scrapliftcupen på papirgleder men jag fattas en snöflinga men det kommer. Jag blev jättenöjd och det var superroligt. Den kommer under helgen jag looooovar.......

En klippning av barnen har vi oxå hunnit med
162580-71162580-70

det behövdes verkligen..... eller ????

Lääääängtar tills på lördag då ska jag på scrapträff på Storyhouse och det ska bli sååååå kul !! Att få träffa andra scrappare från samma stad. Undrar om jag får nåt gjort ?? Och vad ska jag ta med mig ?? Kommer att packa STORA väskan tror jag. Foto är i alla fall ingen bristvara för jag har många fina som ligger och väntar....

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Lycka till ikväll! Hoppas att det går galant för dig med kursen!

2007-02-01 @ 15:38:41
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: SonjaT

Åh, ska du oxå till Ä-holm på lördag - det ska jag med:) Ser verkligen fram emot det!
Vi synes då antar jag:)
//Sonja

2007-02-01 @ 18:14:15
URL: http://rastom32.blogspot.com/
Postat av: Veronica

Jag ska oxå till Ä-holm, har längtat så hela veckan. Ska passa på att handla på mig lite papper, det börjar ta slut i förrådet!! Inte bra alls!

2007-02-02 @ 19:24:49
URL: http://hildastina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0