Nu är det bestämt.....

Jag kan gå på det stora scrapeventet i Helsingborg i april, men nu har jag börjat vela lite.... Är det värt så mycket pengar ( 2400) ?? Jag bor ju nära och kommer att köra hem på natten.... Jag tror jag anmäler mig , det har kommit in lite extra pengar i kassan !!! 
Hoppas att det finns plats nu bara !!

Kursen igår kväll gick finemang, alltid lika trevligt att träffa sina jobbekompisar off the record så att säga... De är jätteentusiastiska och duktiga och alla gjorde vars 3 kort och de ville ha fler kurser ivår så det lär det bli, först ska de andra 9 ha samma kurs på tisdag !!

Nu ska jag faxa Scraphouse of scandinavia och hoppas att det finns platser kvar.........Läääängtar redan.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0