lite kortinspiration från mig

har skapat en del nya kort  visar 3 av dem här...en del kanske känner igen upplägget på denna ??
162580-230

om det är någon som undrar så är texten clearstamps från Zara köpta hos Format ( tror jag..).
Här kommer 2 till. Ljuset har jag liftat av några andra vet ej vem som var först men jag har i alla fall inspirerats av Muhren...

162580-231

och ett litet filurkort med stor blomma ( det brukar jag verkligen aldrig använda...vet fortfarande inte varför !!

162580-232

Denna helgen har varit sådär, stora sonen har fått utslag numera lite varstans men det började på käkarna i fredags och sedan hela ansiktet på lördagen = en sväng till akuten. De sa att det nog var kontakteksem eller toxid eksem? men det såg mkt skumt ut !!de hade aldrig sett nåt liknande vi fick kortison och de sa blev det inte bättre på mån så skulle vi tillbax och till hud, nu har det spridit sig på kroppen....Vad är det ?? Så imorgon skulle jag börjat jobba efter 8 !! veckors sommarledigt och nu måste jag nog vara hemma större delen av dan för att fara till lasarettet... farmor passar resten.... Verkar man arbetsskygg nu eller ??!! Hoppas att det är bättre imorgon... Peppar peppar så kliar det inte och han e inte sjuk i övrigt....

Kommentarer
Postat av: Marie

vilka härliga kort!

2007-08-15 @ 21:06:34
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com
Postat av: Helena

Grattis till vinsten på scraproom!!
och jättefina kort ... som alltid :-D

2007-08-16 @ 00:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0