scrap, foto och trädgårdsröj

ja denna helgen har m,est bestått av trädgårdsröj. Igår var det ju toppenväder men nu regnar det och jag tappade sugen....

Men jag har skurat trädäcket, plantat lite blommor, röjt lite bland barnens uteleksaker...

På kvällarna en stund har jag lekt med mitt nya Ps program. Svårt att lära en gammal hund att sitta men nu ska jag nog börja fota lite RAW format så jag är haj på det när bröllopsbilderna ska tas i september !!

En scrappad sida för scraproom



och lite foto från Tildas gympaavslutning/prisutdelning









ja ett litet urval...nu blir det frukost !!

Gi andet går fortfarande bra... nästa vecka måste jag nog lägga till lite motion. Men än så länge 2,5 cm mindre "midja"


Kommentarer
Postat av: Linda

Fina bilder...du har t o m lyckats med en på Saga!!!

2010-05-17 @ 12:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0