Nya papper från Scraproom

Pysselgumman har gjort nya papper " Förgät mig ej " Helt underbara. Jag fick några med mig hem i lördags och taadaa så blev det en LO och ett kort. Layouten är gjord efter en skiss på Swescrapbloggen.



kortet är shabby ...



T är sjuk igen eller vad man ska säga ... Febern är tillbaka...

Maten går fortfarande bra även om det har blivit yttepytte fel i helgen så går det OK , känner dock ändå mig svullen i magen idag.. Måste ut och röra mig mer... Ska vabba imorgon så ska försöka komma ut en runda på kvällen... Minus nästan 5 cm i midjan är ju inte fel men jag vill inte känna mig svullen.... Ska fylla i ett par dagar i min tabell med för att se om jag ligger rätt, inte bra att äta för lite heller ju....

Kommentarer
Postat av: Annette

Fina papper, lite habegär fick jag allt!

Noah gillar fjärilarna!

2010-05-25 @ 21:35:35
URL: http://www.scrapnettan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0