detta gjorde jag i Hyllinge...

Jag gjorde 6 layouter och en del kort. Nöjd med de flesta faktiskt !!

Allra roligast var Tim Holtz utmaningen. man skulle scrappa i hans stil samt använda minst 2 av hans produkter...



En utmaning var att allt skulle vara cirklar utom foto, cardstock och bokstäver... Jag gillar inte cirklar direkt men blev hyfsat nöjd...



skissutmaning



en till skiss ( ganska lik Elias fotbollslayout...)



temat var använd grönt ( så här i efterhand så blir denna mer och mer en favvis ...)



Inspireras av en bild ( bilden var på en rödhake så då tänkte jag ...röd...djur... nyckepiga..hmm)
Tack för lånet av stämpel Jenni !!



Korten








inuti denna finns fack för en fröpåse, tackkort till Tildas simfröken. Tack igen för stämpellånet Jenni...


är sliten idag, tråkigt väder och mycket blåsigt... Jobbat, skjutsat mannen på kickoff, handlat, vikt tvätt ... inga kuligheter alls faktiskt... Ska iväg med barnen till mamsen ikväll, de ska sova där... och imorgon är det minieventdags i HBG !! Det ska däremot bli superskoj !!!!


Kommentarer
Postat av: Julia

åååå så mycket fint!! Jag gillar dem alla, du är bra på både kort och LOs, dessutom i olika stilar också!

2010-05-07 @ 15:58:59
URL: http://juliasviktigasida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0