jorå jag lever...

men bara precis... Har åkt på en elak magbacill men börjarbli bättre... Dock är den inte anledning till mitt långa blogguppehåll. Vi har ju varit på en fantastisk semsetervecka i IDre !!

Veckan har varit den bästa skidveckan nånsin och jag längtade faktiskt inte hem en enda gång !! Foto o mer komemr en annan gång.. när jag orkar sitta uppe längre stunder..just nu är soffa o toa mina bästa vänner...

Men två alster kommer här. Gjorda med material från Scraproom och efter utmaningar från Swescrapbloggen.



denna är gjord med papper från prima och den nedan är gjord med My Minds Eye...



Ni glömmer väl inte scrapmässan i helsingborg på söndag ?? Ses vi ??

Kommentarer
Postat av: Annette

Krya på dig vännen, magsjuka är inget vidare! Men jag förmodar att du tillfrisknar tills söndag? Jag ska scrappa på mässan och shoppa lite förstås...

Kommer du till Gantofta den 16/4 på träffen, kanske samåkning?

Vi ses,

Annette

2010-03-23 @ 13:43:33
URL: http://www.scrapnettan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0