Scrappat...

Hemma och vabbar idag. Sonen fick sin spruta nr 2 igår och har jätteont i armen och lite feber... Vi scrappade lite ihop imorse men han blev snabbt trött och kollar film istället. Jag har blivit hängande vid datorn...ska snart göra lite nytta ??

Två LOs att visa.
InspirationsLO för Scraproom. Har en kurs i shabby chic imorgon...


och en efter skissens på Swescrap..Tyvärr är det ett ytterst dåligt foto på den...



tror jag ska stoppa ut kameran genom dörren och ta ett foto på snöyran...eller inte ??

Kommentarer
Postat av: caroline

Snygga!

2010-01-27 @ 18:19:40
URL: http://rundby.blogg.se/
Postat av: Christina

den översta blev en klar favorit. Jätteläcker och nu längtar jag ännu mer efter vår, sommar o värme!

2010-01-29 @ 11:54:43
URL: http://scrapkammaren.blogspot.com
Postat av: nyeln

Hej.

Har du lust att lägga över en del bilder från Legoland på Bröllopsskivan- kanske kan den hitta hit nästa helg...Mitt minne är då inte att lite på dock:)

2010-01-29 @ 23:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0