Minialbum

När jag var på Brunsons mara i september fick vi göra ett underbart minialbum i en workshop. Det var familjetema och jag tänkte direkt att det skulle vara till mina föräldrar. Men eftersom pappa gick bort så har jag inte orkat färdigställa det men nu när mamma fyller 60 så kände jag att läget var det rätta... Så nu är det färdigt och levererat...






se där nu kom det något av det scrappade.... Jag har en sats till av det här albumet ska göra ett till mig själv med, bara framkalla foto igen !

nu ska jag kasta mig i soffan, lite skön sömn sedan en underbara tjejhelg med bästa vännerna framför mig...lovely !!

Kommentarer
Postat av: Annette

Jättefint album Helena! Gillar papperna och fotona är kanon!

2010-04-10 @ 11:53:12
URL: http://www.scrapnettan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0