GLAD PÅSK

jag vill börja med att önska mina trogna läsare en riktigt GLAD PÅSK !

Det känns som våren är här.



Ungarna är ute och leker och påskpyntet är framme. jag gillar alla färger !!

Pysslar jag ?? Ja massor faktiskt. Det skapas i kulisserna till detta event !! Kommer du ??



Kostnad för hela eventet 650 kr
insättes på bankgiro 5394-7099. OBS! Bindande anmälan.
Senaste anmälnings och betalningsdag 3 maj.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Jag tror att detta blir superskoj !!

Jag har scrappat för scraproom med men jag glömde fota innan jag skickade dem till mässan och butiken. Och nu i helgen är det ju Cybercroppar lite varsstans och jag ska försöka göra ett par utmaningar mellan varven.



Kommentarer
Postat av: Annette

Glad Påsk på dig också Helena! Jag har anmält mig till den 8 maj. Ska bli superskoj!

2010-04-02 @ 13:10:38
URL: http://www.scrapnettan.se
Postat av: Hege

Glad Påsk på dig oxå.

Jag skall på bröllop 8 maj, annars hade jag anmält mig bums.

Jg sitter dessutom i Norge utan scrapgrejer, och ser alla superroliga utmaningar på olika scrapsiter. Vill scrappa nuuuuuu.....

/Hege

2010-04-02 @ 17:48:06
URL: http://hegescrap.blogspot.com
Postat av: Yvonne

Hej Helena!

Glad påsk till dig med. Har fått tillbaka min scraplust, så nu tillverkas det LO!

2010-04-03 @ 07:34:15
Postat av: Anki

GLAD PÅSK!!!



Kan du berätta något mer om innehållet i kurserna? Låter intressant!



Kram Anki

2010-04-03 @ 23:03:47
URL: http://www.ljuvligtvitt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0