strömavbrott.....

Ja när det gäller strömavbrott så är vi alltid drabbade !! Man kan tro vi bor mitt i skogen men dte gör vi ju inte ( bara nästan..hihi).
Varit på utbildning hela dagen sedan kommer jag hem, är hemma i 5 sekunder sen går strömmen. Ska komma tillbaka inatt nån gång... Så vi är hos mamma och stannar inatt...hmm... blir inte alltid som man tänkt ! Skulle blivit en lång promenad med bästa Linda med men vi vågar inte oss ut i stormen...

I alla fall det är en kul och annorlunda färgutmaning på Swescrappen idag

Svart/mellanblå/klargrön... så här blev min

smågrodorna

ytterligare en less is more...

Tack alla gulliga för kommentarer om fotona och om mina layouter. Nu blir det nog sängen ...God Natt !

Kommentarer
Postat av: LillBlomman

Bara älskar hur du fångat temat! Kramar!

2009-11-20 @ 09:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0