Making Memories nya papper

Det fortsätter att komma in nyheter hela tiden i butiken ( Scraproom såklart !! ). Något av det sista kommit är Serien Just Chillin från Making Memories. Det finns en flicklinje och en pojklinje... Jag som alltid är på jakt efter bra pojkpapper blev jätteglad. Fina papper med bra färger och med tema som inte bara är dödskallar ( inget ont om det men ibland vill man ha annat...)
Det flesta papper är dubbelsidiga och så läckra på båda sidor...

Jag har använt

Just Chillin Boy- Plaid
Just Chillin Boy- Patch Work
Just Chillin Boy- Foil Star ( ej dubbelsidigt utan har en "metalliceffekt")
Just Chillin Boy - Puffy Alfa
Just Chillin Boy - Rubons
Just Chillin Boy - STORA !! brads
Kraftcardstock och
två privata stämplar ( noter och rutnät)



Nu börjar ju helgen för mig... Städning på schemat efter frukost, nya glasögon till sonen i em, lite utelek hoppas jag och masor av Scrap på kvällarna . Tyvärr ska mannen bort alla !! kvällar denna helg men som tur är så finns dte ett par olika CC att sätta tänderna i...

Kram på Er alla !!

// Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0