nytt foto på mig...

jag gillar inte att vara på foto...det är nog för jag väger ett antal kilo förmycket... men ibland så måste man ... jag har tagit nytt foto till en LO till min bom samt att jag kladdat upp en ny avatar på div. forum. Kanske blir det lättare att känna igen mig nu ??!!

Provade lite olika inställningar i Photoshop

162580-256

162580-255

162580-257


Vilket är bäst ?? Eller rättare sagt vilket är minst dåligt ?? Vad tycker du ??

Nu till dagens glädje...

Tilda har ändrat inställning till att vara med på foto, nu gillar hon det !!! Hon har sett sur ut på foto sedan i mars... hmmm ...
Men nu så !! Kan det ha med att göra att hon numera speglar sig en massa och klär ut sig ?? Tror det !! Men jag är snabb med kameran...

162580-258

Kommentarer
Postat av: Annette E

Tjenixen! Fotona på dig är jättebra! Det i mitten tycker jag är bäst, eller så det i färg är också bra. Ja, ungar de är roliga. Det är ju skoj om de ställer upp och busar till det framför kameran istället för att visa upp en sur min! Fina LO´s du gjort. Jag har också varit flitig senaste 2 veckorna. Jag tog dig på orden och bara gör, struntar i om det blir "perfekt". Det funkar och det känns som jag snart är på G. Vi ses!

2007-09-15 @ 11:00:27
Postat av: Sonja T

Mmm... tyckte nog att bilden i mitten blev min favorit och sen den i färg helt klart:) Tyckte bilden i sig blev kanon oavsett:)
Ha en fin helg/Sonja

2007-09-15 @ 12:41:32
URL: http://rastom32.blogspot.com/
Postat av: Sonja T

Mmm... tyckte nog att bilden i mitten blev min favorit och sen den i färg helt klart:) Tyckte bilden i sig blev kanon oavsett:)
Ha en fin helg/Sonja

2007-09-15 @ 12:41:42
URL: http://rastom32.blogspot.com/
Postat av: Lena(lenalandis)

Tycker bilden med färg är bäst sedan den i mitten! Tycker heller inte om kort på mig själv tror det är för att jag också har några kilon för mycket! Dubbelhakor och begynnande rynkor m.m .....
Ha en fortsatt bra helg!

2007-09-15 @ 22:49:54
URL: http://lenalandis.blogg.se
Postat av: Helen/Hegu

Hej! Brukar titta in här lite då och då för att du gör så mycket fint! Jag tycker att bilden på dig i färg är bäst...då ser man vilka vackra blå ögon du har...Jag gillar inte heller att se mig på bild, tycker också att jag ser så tjock ut...

2007-09-16 @ 10:22:03
URL: http://helenspyssel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0