inte mycket nytt...

Jag är så scrapsugen men har mest gjort kort och diverse julrelaterade saker... Kul men nu vill jag scrappa, får se om helgen kan bjuda på lite sånt...

Har i alla fall framkallat julkorten...100 gratis foto för endast porto...bra jobbat tycker jag...

här är en variant och jag har framkallat en i färg med...

image326


har oxå gjort lite olika collage till nästa års kalender...superskoj

image328

image329

image330

image331

image332

image333


har några månander kvar att göra sedan blir det framkallning av kalender på www.crimson.se hoppas de har lika fina kalendrar som foto....

Kommentarer
Postat av: Susanne H

Vilka härliga fotocollage. Kul att leka med bilderna så. Det svartvita på er hela familjen är så snyggt. Läckert att lägga på lite gnistrande stjärnor...
Du har blivit utmanad i min blogg, ;o)

2007-11-17 @ 15:35:41
Postat av: SannaF

Vilka jätte fina o härliga fotocollage du har gjort!!!
Jag gjorde som du och passade på att beställa Julkort när de hade det erbjudandet!!!

2007-11-18 @ 12:56:19
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Anki

WOW vilka underbara collage helena!
Hur gör du dem?
IMPAD!!!

2007-11-27 @ 22:45:20
URL: http://ankiscrappare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0