pysslat loss...

och idag har jag haft ett riktigt flyt. Suget sitter i sedan scrapeventet och nu när presenten har hamnat i rätta händer kunde jag skapa vad jag ville...jag var så sugen på att göra LOs. Det har blivit 2 idag men en är till en skissutmaning så den får ni se senare... men jag har gjort mitt bidrag till scrapliftcupen på papirgleder..superskoj . Förutom att scraplifta någon så fick man inte använda sig av foto på personer under 18 år... så det blev en sida till mitt album.... och faktiskt om jag själv får säga det så blev jag jättenöjd. Ni som var på eventet ser att jag snott ett par grejor från Rusty Pickle.hmmmmmmm
162580-146

denna LO har jag liftat http://www.papirgleder.no/galleri/data/635/3201scrapbooking_show_off_bamser_hanne_kjarvik.jpg

och ett bokmärke jag gjorde förra veckan kommer oxå här
image147

har fått nya stämplar från Forma hantverk...de är så fina . Det är Zaras alfabet. Jag har velat ha dem länge men förra omgången missade jag dem men nu har jag dem äntligen....

Gonatt och sov gott ....och förresten alla ni gulliga som lämnar kommentarer jag skickar en kram det gör gott i hjärtat !

Kommentarer
Postat av: Sonja T

Hoppas suget sitter i länge, för det var otroligt så vackra alster det blir:))

//Sonja

2007-05-09 @ 18:31:53
URL: http://rastom32.blogspot.com/
Postat av: Åsa/asamia

Jättefint bokmärke, visst är det kanonkul att göra dem!

2007-05-09 @ 20:55:54
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0