Nu har jag äntligen skaffat mig en PYSSELBLOGG.

Jag har i månader tjuvkikat på andras UNDERBARA bloggar och nu kände jag att det var dags att skaffa en egen. Framförallt var det en utmaning på woopsie daisys (Mikaela) som fick mig att göra slag i saken. Den där man skulle lista sina 10 "mest nöjd med alster". Jag vill oxå titta tillbaka på mitt första scrapår och se vad jag är mest nöjd med....
Vad jag är rädd för dock är att jag blir en som aldrig uppdaterar min blogg och det vil jag inte...
En annan rädsla är att jag har ju egentligen inget att visa ? Men alltid kan man inspirera någon och framförallt för mig själv kan jag ju titta på hur mycket jag gör ( jag tycker ju att jag aldrig hinner...).

Och som på ett brev på posten ( i mailen) fick jag precis reda på att jag vunnit Storyhouse Jultävling. WOW ! Jag har hoppat och studsat här hemma !!!

ska se hur man länkar in bilden här....
Tildas JUL= vinnare i Storyhouse tävling

Kommentarer
Postat av: Hella

Grattis till vinsten! ;)

2007-01-04 @ 23:16:21
URL: http://hellabella.blogg.se
Postat av: Sara

Tjoho, det var på tiden!
*kram*

2007-01-05 @ 11:40:35
URL: http://sarasscrap.blogg.se
Postat av: Annette E

Grattis Helena! Fina Lo´s du gjort!

2007-01-06 @ 22:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0