nystart, omstart, rivstart, beach 2010... vad ska man kalla det ??

men sötsuget och godisätandet måste väck !! From idag så har jag rivstartat med GIviktkoll... Har varit sugen en tid men inte hittat suget men efter att kilona sakta smygit sig på efter förra årets lilla viktras är det dags igen.. 

2 veckors rivstart och sedan nästa nivå.. Gi viktkoll kör from nästa vecka 6 veckors Beach 2010, jag ska hänga på , ska du ?? Jag tjuvstartar idag dock !!

Igår kväll blev det lite scrap med sprillans nytt material från BG, deras basics serie är fantastisk !!

I kombination med Max and Whiskers och lite mask från Tim Holtz och distresser så blev det den här LOn. Till min hjälp hade jag också veckans skiss på Swescrapbloggen.

fiskakrabbor

Allt finns givetvis hos Sraproom.


Kommentarer
Postat av: caroline

Den är så fin!

2010-05-10 @ 18:06:32
URL: http://rundby.blogg.se/
Postat av: Mariem

jättesnyggt Helena!

2010-05-11 @ 20:51:29
URL: http://mariesgalleri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0