2 bra dagar på rivstarten

Ja de här 2 dagarnas rivstart gick bra. Inga snesteg och heller ingen huvudvärk e.dyl. Får se om den dyker upp imorgon. Ska inte säga att jag inte var godissugen men inget slank ner och matplanering höll. Hoppas på samma resten av veckan. Gårdagen avslutades dock med 1 timmes promenix med Linda. Idag är mannen iväg och jag jobbar länge så promenad får det bli imorgon. Sedan är man ju ledig i 4 dagar så något ska man väl hinna då...

Jag hoppas på lite vårvärme men den ser ut till att vara långt borta... Men drömma kan man ju. Detta är foto från förra veckan.







tjingeling !!

Kommentarer
Postat av: Carola Fors

Kul att höra att veckan har börjat bra. Det är inte bara i kameran som du ska ha fokus, utan även på ditt mål med rivstarten. När jag blir sugen brukar jag gå ner i tvättstugan, där finns alltid att göra....

2010-05-11 @ 20:57:56
URL: http://carolafors.blogspot.com
Postat av: Annette

Åh, vilka fina foto! Lycka till med rivstarten, jag håller tummarna.

2010-05-11 @ 20:59:42
URL: http://www.scrapnettan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0