sliten och förkyld= jag

Igår hade vi släktkalas för Tilda. Lyckligaste tjejen i byn, tror jag, som fick precis vad hon ville ha. Lera, bindeez, kakor, trosor!, nya koppar och en urhäftig korg att bära allt i...



Oh skeet är ett uttryck som hon använder väldigt mycket just nu. Och bäst igår var den lilla discolampan som blinkar !! Även om hon nu på morgonen gör bindeez för hela slanten.

Jag har en slappedag, förkyld, liiite feber, kliar i både hals och öron... Men ska stå i kiosken i em... mindre kul men det är vår tur...

Kusinerna kom ju med igår och då skulle poolen invigas. Snålblåst , ganska kallt och endast 14 grader i poolen.



brrr vad kallt !!

Tilda fick också underbara kakor av mormor som hon sytt.



mumsigt !!

Nu blir det scrap och soffa ett par timmar till...

Kommentarer
Postat av: Annette

Vilka fina presenter Tilda fått. Bakelserna var ju supercoola! När man ser badfotona ser det ju såå härligt ut men jag vet ju hur kallt det var i lördags, Burrrrr!

2010-06-14 @ 20:17:01
URL: http://www.scrapnettan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0