Härliga sommar !!

Nu har jag börjat min semester. Och än så länge håller vädergudarna på mig !!!

Jag o barnen har 2 veckor först innan mannen börjar sin. Igår firade vi en trevlig midsommar i Ljungabolet !!



Med godispinata, jordgubbstårta och blommor i håret... Idag kan vi lägga till diverse mygg och knottbett....

Idag en riktig slödag. Kanin har fått sitt så klart annars blir inte mycket gjort. Han har flyttat ut på dagarna nu men bor inne i ny bur på natten. Han klättrar in och ut själv och börjar bli liiiite tam. Men supersöt !! Tilda tycker fortfarande att det är superkul och är sååå duktig på att hjälpa till med städ odyl !!



Ja crimson har fått sig en order, middagsluren har jag vilat. Nu ska barnen utmanas på kubb.

See You !!

Kommentarer
Postat av: Annette

Semester låter härligt, ser ut som vädergudarna är med dig Helena! Härligt! Kaninen är för söt, vad är det för sort?

2010-06-27 @ 20:28:38
URL: http://www.scrapnettan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0