Ja se det snöar , ja se det snöar...

det var väl roligt HURRA !!

Nja jag vet inte det... Snön får gärna ligga stilla på marken ett tag till men det behöver inte komma mer....

Idag är det barnens aktiviteter på fm, städ/handling på em och middag hos Goda vänner ikväll... Inget scrap alltså... Börjar bli sugen på det igen nu efter att jag knappt scrappat på hela veckan. Men detta gjorde på träffen förra helgen.

2 kort


det är faktiskt ännu längre sedan jag gjorde denna. Inspiration till Shabby Chic !!



ha en skön helg !

Kommentarer
Postat av: Annette

Jag håller med dig, ingen mer snö! Fina alster du gjort. Idag ska vi fira Kinesiska nyåret med koreamat, mums, ska bli så gott!

Jag har anmält mig till Hyllingeträffen, Åsa o Annika kommer också, jättekul!!!

2010-02-13 @ 13:01:28
URL: http://www.scrapnettan.se
Postat av: Anki

Fina!



Hur färglägger du dina stämpelmotiv nuförtiden?

Minns än din kurs du hade för mig med akvarellpennor kram



Kram Anki

2010-02-17 @ 21:54:50
URL: http://www.ljuvligtvitt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0